اجاره ماشین عروس با شرایط خاص
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اقتصاد همچنان نشانه های مثبت را نشان می دهد و دلیل بزرگی برای این بهبود است اجاره ماشین عروس  که رشد صنعت خودرو در فروش جدید خودرو و بازار فعال خودروی مصرفی منعکس شده است. بسیاری حتی فکر می کنند که نشانه های مثبت اقتصادی بیشتر به صنعت خودرو و مخصوصا ناوگان مربوط می شود.

در تاریخ ۱ نوامبر، نرخ بیکاری بازار خودرو ناوگان ۱۲ ماهه گذشته ۱۲٫۱ درصد بود. به عنوان نقطه مرجع، پیش بینی ریزش سالانه عمدتا در سطح ۱۵٪ تا ۱۶ ٪٪ بود. این سطح فعلی کاهش استهلاک یکی دیگر از نشانه هایی از بازار استفاده شده از جامد است که از بهبود اقتصادی حمایت می کند.

هنگام مقایسه مقادیر استهلاک با تنظیمات ماشین، کامیون و وان، واریانس وجود دارد.  اجاره خودرو از اول نوامبر، میزان استهلاک اتومبیل ها ۱۴٫۸٪ بود، در حالی که نرخ استهلاک مخلوط کامیون ها، کامیون ها و خدمات پس از فروش بسیار کم ۱۰٪ بود.

اجازه دهید نگاهی دقیق تر به روند درون خودرو، بخش کامیون و کامیون بکشیم:

روند کاهش ارزش خودرو

در طول سال گذشته، حتی با کم کردن کلی هزینه پایین، شش بخش اجاره ماشین با بیشترین نرخ استهلاک مربوط به خودرو بود. دو بخش بزرگ در بخش های پایین آمیز، با وجود حضور کم در ناوگان اجاره ای یا تجاری، لوکس خودروی لوکس و بخش های خودروی لوکس است.

بخش متوسط خودرویی که دارای بیشترین میزان مدل ماشین در صنایع ناوگان است، شامل وسایل نقلیه مانند فورد فیوژن، شورلت مالیبو و نیسان آلتیما است. بخش کامپیوتر وارد شده و بخش متوسط خودروهای متوسط در ۱۲ ماه گذشته ۱۴٫۹ درصد کاهش داشته است. این بالاتر از میانگین صنعت به طور کلی ۱۲٫۱٪ است، اما بسیار بهتر از مدل های متمرکز لوکس از مدل لوکس خودرو معتبر در ۱۹٫۶٪ و سطح لوکس در ۱۶٫۲٪ ماشین.

بالاترین حجم خودرو در بازار ناوگان کل شامل بخش کامیون خودرو است رنت ماشین  که شامل وسایل نقلیه مانندرونیکا رنت – ۰۹۱۲۵۸۸۶۸۹۸ – اجاره خودرو – اجاره ماشین و رنیکارنت Charger می شود.

بخش کامپیوتر با ابعاد بزرگ در بین شش بخش خودرو با بالاترین نرخ استهلاک بود. در حقیقت، دو فروختن سالانه پایین تر بود – بخش خودروی برتر ورزشی و بخش خودروی وارداتی، به ترتیب ۱۲٫۳٪ و ۱۳٫۳٪ بود. بخش خودرو در طول سال گذشته با ۱۳٫۷ درصد کاهش یافته است و پس از آنکه وسایل نقلیه از استفاده ناوگان خود بازنشسته می شوند، همچنان از علاقه بسیار بالایی برخوردار هستند.

بخش کامیون خودرویی که شامل فورد فوکوس و شورلت کروز است، یکی با برخی تفاوتهای فصلی بسیار قابل تشخیص است. استهلاک سالانه در این بخش، ۱۵٫۶٪ بود.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: